۱- مبلمانتان را قیمت‌گذاری کنید. برای قیمت‌گذاری مبلمان دست دومِ خود چند راه پیشِ رو دارید:

·         اگر مبلمان را طی یکی دو سال اخیر خریده‌اید، قیمت آن را لابد به خاطر دارید. بر اساس قیمت خرید و میزان سلامتی مبلمان مبلغ مناسبی را برای آن طلب کنید. این مبلغ می‌تواند حتی تا ۸۰ درصد قیمت خرید شما باشد، به شرط آنکه مبلمانتان در وضعیتی در حد نو باشد.

·         اگر مبلمانتان قدیمی است و از قیمت آن در بازار بی‌اطلاعید سری به دیوار بزنید و نمونه‌های مشابه را بررسی کنید. با توجه به اینکه در دیوار آگهی انواع مبلمان با توضیحات کامل و تصویر موجود است، بر اساس آنها به راحتی می‌توانید به دامنه‌ای از قیمت عادلانه و مناسب برای مبلمانتان دست پیدا کنید.

·         اگر مبلمانتان سازنده‌ی خاص، تاریخچه‌ی قابل توجه یا وضعیتی کلاسیک و کلکسیونی دارد پیش از فروش سری به آنتیک فروشی‌ها و سمساری‌ها زده و با مشورت با فروشندگان آنها قیمتی حدودی برای مبلمانتان تخمین بزنید. از طریق بررسی نمونه‌های مشابه در دیوار نیز به راحتی می‌توانید این قیمت‌گذاری را انجام بدهید.

۲- قیمت‌گذاری را به شکلی معقول و بر اساس شرایط مدیریت کنید: اینکه مبلی برای شما خاطره‌ساز بوده یا فلان فرد روزگاری می‌خواسته به فلان مبلغ آن را بخرد معیار خوبی برای تعیین قیمت نیست. در عین حال اگر پس از چرخیدن در دیوار و بررسی قیمت نمونه‌های مشابه، قیمتی بالاتر از قیمت معمول بازار روی مبلمانتان بگذارید، عملاً مانع فروش آن خواهید شد. یادتان باشد مشتریان شما نیز به دیوار دسترسی دارند و قبل از خرید قیمت‌ها را با هم مقایسه می‌کنند.

۳- در متن تبلیغتان سعی کنید همه چیز را درباره‌ی مبلمانتان به صورت دقیق و شفاف توضیح دهید. وجود اطلاعات کامل پیرامون مبلمان فروشی باعث می‌شود که خریداران با اطمینان بیشتری با شما تماس بگیرند و در عین حال پای تلفن کمتر سوال پیچتان کنند.

حین آگهی دادن در دیوار از نوع مواد سازنده‌ی چارچوب مبلمان (چوب، فلز، پلاستیک)، متد طراحی، مدل، جنس روکش، تعداد دقیق مبل‌ها و صندلی و میزها، سال تولید، میزان استفاده، محاسن چشمگیر و معایب قابل رویت بنویسید.

۴- تبلیغتان را با عکس کامل کنید. دو عکس مناسب از دو زاویه‌ از مبلمان (جوری که تمامش در عکس بیفتد)، یک عکس از نزدیک از بافت روکش و میزان سلامت آن، و یک عکس از لوازم جانبی مبلمان (مانند میزهای عسلی، میز وسط، کتابخانه و...) به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک شایانی می‌کند. سعی کنید عکس‌هایتان را در نور کامل و  از زوایای مناسب بردارید. 

۵- نحوه‌ی چانه زدن را بلد باشید. همانطور که شما دوست دارید مبلمانتان را به بهترین قیمت بفروشید، مشتریان شما نیز علاقه‌مندند آن را با بهترین قیمت خریداری کنند. بنا بر ضرورت نیاز مالی و میزان تقاضای مشتریان، قیمت نهایی را به خواهان واقعی مبلمانتان اعلام کنید.