چسباندن آگهی به دیوار در تمام دسته‌بندی‌ها به جز بخش «استخدام و کاریابی» رایگان است. در عین حال شما می‌توانید با انتخاب هر یک از مواردی که در ادامه ذکر شده‌ است، سریع‌تر و بهتر مخاطبان آگهی‌های خود را پیدا کنید.

تمام آگهی‌های دیوار تا زمانی که آگهی جدیدی به دیوار چسبانده نشود، در بالاترین قسمت دیوار دیده می‌شوند.

 

آگهی‌های فوری

در حال حاضر با پرداخت مبلغ ۶,۰۰۰ تومان قادر خواهید بود تا آگهی خود را به مدت ۳ روز در بخش «فوری» قرار دهید. در مدت این ۳ روز آگهی شما با افزوده شدن دکمه فوری به کنار آن، ظاهری متمایز از دیگر آگهی‌ها پیدا خواهد کرد. 


نردبان

شما با استفاده از «نردبان» می‌توانید آگهی خود را که مدت زمانی از انتشارش گذشته، مجدداً به ابتدای فهرست آگهی‌ها در دسته‌بندی و شهر خاص خود باز گردانید. این آگهی تا زمان دریافت آگهی‌های تازه‌تر در ابتدای فهرست باقی می‌ماند. هزینه‌ٔ هر بار استفاده از  نردبان ۵,۰۰۰ تومان است.


درج آگهی در بخش استخدام و کاریابی

دسته‌بندی «استخدام و کاریابی» که مخاطب اصلی آن کارفرمایان هستند، تنها دسته‌بندی غیررایگان دیوار است که برای درج آگهی در آن پرداخت مبلغ ۱۵,۰۰۰ تومان الزامی‌ است. با پرداخت این مبلغ، آگهی شما به مدت ۳۰ روز در بخش «استخدام و کاریابی» شهر مورد نظرتان قرار خواهد گرفت.


لینک وب‌سایت

شما می‌توانید لینک وب‌سایت کسب و کار خود را در قسمت «ویرایش» وارد کنید تا به صورت کلیک شدنی در کنار اطلاعات آگهی منتشر گردد؛ هزینهٔ استفاده ازاین قابلیت ۲۰,۰۰۰ تومان است.


تمدید

با استفاده از این ویژگی آگهی شما پیش از اینکه منقضی شود، تمدید می‌گردد و برای یک ماه دیگر روی دیوار باقی خواهد ماند؛ هزینهٔ استفاده از قابلیت «تمدید» ۱۰۰۰ تومان است.